Cara kawal gula dalam darah dengan vivix

Salah satu kandungan vivix adalah anggur muscadine. Saiz dia sebesar bola golf . Besarkan?
Ada apa di sebalik anggur muscadine ni ampai ia boleh membantu mengawal paras gula dalam darah?

Rahsia makan anggur

Apa yang best tentang anggur Muscadine. Kenapa harga dia mahal sangat? 1 biji rm100? Wow

Meh nak cite. Kulit anggur ni kaya dengan resveratrol. Fungsi resveratrol adalah sebagai pelindung buah anggur ini daripada sebarang jangkitan seperti kulat.

Powerfulnye resveratrol ni sampai anggur muscadine ni tak perlukan semburan racun pun. Daripada sini, Saintis Shaklee hasilkan Vivix kerana anggur Muscadine ni sangat kaya dengan resveratrol.

Untuk siapa? Untuk kitalah.

Untuk tingkatkan kesihatan secara menyeluruh, mengelak jangkitan dan muda 25 tahun!

Apa beza Vivix dengan pil resveratrol yang lain?

Beza dia keaslian kandungan vivix.

Kandungan resveratrol DALAM VIVIX SANGAT PURE sebanyak 98% berbanding jenama lain CUMA 20 % saja.

Sebab tu Vivix ni sangat berkesan untuk penyakit kronik seperti diabetes. Ia sangat membantu meningkatkan tahap kesihatan pesakit diebetes.



KakSar percaya, orang darah manis ni kena buat sesuatu. Darah yang manis (tinggi kandungan gula) jika dibiarkan, boleh menggangu tekanan darah, dah seterusnya boleh merosakkan buah pinggang.







Aduh. Komplikasi tu benar2 buat Kak Sar risau.

Sebab apa? Banyak kajian yang dibuat terhadap orang diabetes, akan mengalami kegagalan buah pinggang selepas 10 tahun menghidap diabetes.

Mak ayah korang dah berapa tahun dah? Kalau gula tinggi sangat, kerapkan cek tekanan darah dorang ye..

KakSar risau jugak sebab bapa kakSar pun kencing manis.

Mujur ada vivix ni. Sekurang-kurangnya ada ikhtiar nak pulihkan paras normal gula dorang.


"Tok mula ambil Vivix pada Februari 2016. Sekarang dah masuk botol yg ke-3.Alhamdulillah, paras gula dah tak tinggi. Yang terbaru 4.9( daripada 9.4) .Tekanan darah pun dah stabil. Check up pada 26 Mei 2016, doktor ada bagi tau yg buah pinggang tok mungkin ada masalah. Check up yg terbaru pada 24 Ogos 2016, doktor maklumkan buah pinggang tok dah ok, tak ada masalah.Alhamdulillah, bersyukur sangat" -Miza, Cucu yang sayang Nenek



Harapan KakSar

Sebelum tidur, teringat mak ayah. Alangkah bagusnya dapat belikan mereka Vivix ni.
Daripada tadi duk tenung gambar2 testimoni kencing manis dengan vivix.

Harapnya dapatlah KakSar juga dapat tabur bakti kat mak ayah dengan bekalkan sebotol vivix sorang (harapan ni).

Kesihatan ni takde galang ganti. Organ tu bukan boleh tukar macam tukar baju. Dah buruk, cari yang baru. Takkan jadi begini.

Yang kita boleh buat, pelihara kesihatan supaya sakit dapat dikawal dan lama kelamaan berkurang.



Kalau dapat kembalikan nikmat kesihatan untuk mak ayah.. KakSarlah orang paling hepi....

Selamat malam semua. Mimpi indah paras gula makin turun keesokan hari ye...

KakSar,
0132015399

Update status sambil golek2 atas katil anak. Dah tidur pun dua2 kanak2 riang. Mimpi indah anakku. Mama maafkan korang siang dan malam dan akan datang๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.