Minum vivix sebagai cara berhenti merokok

Entry ini khas untuk para isteri yang sedang mencari solusi bagi suaminya untuk berhenti merokok dengan sendiri. Tapi dengan syarat, rahsiakan apa yang vivix boleh buat kat dia dan tabiat merokok tu.

Betul ke vivix boleh bantu suami anda?

Jom tengok ni, vivix dah bantu bapa Pn Zam Zarina.



"Abah perokok tegar sejak umur 5 tahun. Macam xpercaya kan? Tapi itulah yg mak bagitau.
Masa promo VIVIX bulan lepas, saya belikan sebotol utk abah, dgn harapan kurang ketagihan merokok tu. Belum habis sebotol, abah dah mula komplen rokok ***son yg biasa dia beli tak sedap. Sekarang dia memang dah stop rokok ***son tu.
Rasa nak menitik air mata dengar...Syukur alhamdulillah..." Zam Zarina- Anak




Vivix pun dah bantu En Mohd Hazrin Yahya. Beliau rasa rokok sangat pahit sampai hisap dua batang macam hisap 20 batang rasa tepunya tu setelah ambil vivix.





Apa kata En Uzir pula? Beliau hisap rokok sejak umur 14 tahun.




KakSar pasti, para isteri tertanya-tanya bagaimana hanya dengan minum vivix boleh bantu para suami berhenti merokok?

BAGAIMANA VIVIX HILANGKAN KETAGIHAN MEROKOK

1. Vivix men-detox-kan nikotin dari dalam darah, organ, otak, dan semua organ yang ada dalam badan. Bila nikotin dah berkurang dan lama kelamaan dah tiada, rasa ketagih nakkan nikotin pun hilang.

2. Orang merokok merasakan satu 'feeling' apabila dia hisap rokok. Oleh kerana itu, bila dia berhenti menghisap rokok, otak masih ingat memori 'feeling' bila hisap rokok & memanggil-manggil dia hisap rokok balik baga mendapatkan semula 'feeling' tersebut. Vivix ni boleh memberikan 'feeling' yang sama itu, jadi bila dia minum Vivix, dia tak rasa terpanggil nak merokok.

3. Vivix juga mengurangkan simptom withdrawal bila berhenti merokok. Boleh kata sebahagian simptom withdrawal  ini dalam kategori teruk juga. Sebab tu ramai orang yang berhenti merokok tiba-tiba, dia kena macam-macam penyakit. Senang cakap, badan sebenarnya 'terkejut' dengan keadaan yang dia tak biasa dan baru ini (dah takde sumber nikotin). Insya-Allah dengan Vivix, kejutan ini boleh dikurangkan.

Dalam untuk membantu berhenti rokok, sebaiknya Vivix diambil bersama dgn DTX Complex untuk detox segala benda yang ada dalam organ dalaman terutama hati.

Vivix ni dikenali juga sebagai tonik ajaib bukan sebab ade tok batin jampi2 botol tu, tapi kerana ia membantu memulihkan tisu/sistem badan
 kita daripada tahap DNA lagi.

Ingat ya, Vivix bukan ubat. Tapi sebab Viviv membantu memulihkan & mengupgrade sistem badan kita, lama ke lamaan antibodi kita sendiri yang menolak nikotin yang ada dalam rokok tu.

Jadi para isteri, bulan ni promo vivix.

Dalam testimoni kat bawah ni, beliau berhenti rokok setelah minum dua botol vivix sahaja.



Promo bulan ni beli dua terus dapat jadi ahli secara percuma dan pos juga percuma....

Jom order melalui whatsapp 0132015399.  KakSar tunggu korang mesej KakSar tau..

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment