Ada kanser minum vivix ?

Semalam dapat perkhabaran daripada seorang sahabat, yang ibunya dah disahkan kanser.
Allahu. La haula wala quwwataillah billah.

Dalam hati mengucap panjang. Maknya sihat walafiat. Takde sakit kronik pun walaupun dah berumur lebih 70 tahun.

KakSar cuma nak kongsi kenapa kanser boleh berlaku?

Kanser ngeri bila dah merebak sana sini sebab imun tak kuat.

Fakta Kanser pun dah buat KakSar takut.

Ia adalah penyakit yang disebabkan oleh pertumbuhan yang tidak terkawal sel-sel yang tidak normal atau abnormal di dalam badan.

Sel tak normal ni dia tak mati, sebaliknya membahagi dua secara berterusan....

Puncanya sebab sistem imun gagal berfungsi dengan baik.

Kanser yang tidak dirawat boleh menyebabkan penyakit serius dan kematian.
Yang ni serius. Korang kalau ada tanda kanser tu, cepat2 dapatkan nasihat pakar.

Apakah tanda-tanda kanser ada pada diri kita?

Tanda-Tanda  Kanser Untuk Lelaki

Banyak jenis kanser, termasuk kanser prostat, tidak menunjukkan tanda-tanda atau simptom pada peringkat awal.Tanda yang paling biasa untuk lelaki adalah perubahan dalam pembuangan air kencing.

Lelaki perlu memberi perhatian jika mereka mempunyai masalah membuang air kecil atau mereka mempunyai aliran air kencing yang lemah terutamanya jika perubahan tersebut berlaku dengan cepat dalam tempoh beberapa minggu.

Memang kena buat pemeriksaan untuk tahu apa masalah yang di hadapi.

Tanda-Tanda Kanser Untuk Wanita

Kanser payudara adalah kanser paling biasa bagi wanita. Wanita perlu buat pemeriksaan sendiriyang boleh mengesan ketulan luar biasa. Jika rasa tidak normal dengan kewujudan benjolan atau ketulan pada payudara, anda perlu berjumpa dengan doktor untuk pemeriksaan. M

Tanda-tanda Kanser: Kesakitan

Tanda yang paling biasa yang membawa orang ramai untuk diagnosis kanser adalah rasa kesakitan yang tidak normal.

Bagaimana anda tahu perbezaan di antara sakit biasa dengan kesakitan yang kemungkinannya adalah tanda kanser? Lihat kekerapan dan kekuatan kesakitan. jika makin kerap dan makin sakit, anda perlu buat pemeriksaan. 

Tanda yang kesakitan yang dialami mungkin disebabkan oleh kanser:


  • Ia tidak disebabkan oleh kecederaan atau terlebih melakukan aktiviti fizikal
  • Ia berulang dan tidak bertambah baik
  • Ia adalah serius
  • Ia mengganggu tidur
  • Ia datang dengan tanda-tanda kecil yang lain



Tanda-tanda Kanser: Keletihan dan Penurunan Berat Badan

Rasa letih yang luar biasa tanpa dapat ditentukan puncanya kerana anda dapat tidur yang cukup, tidur dengan baik, dan tidak sakit. ini adalah satu lagi tanda amaran bahawa kanser mungkin  sedang menyerang badan anda. Rasa keletihan ini seakan-akan sama jika anda selsema tetapi anda tidak selsema pun.

Bagi penurunan berat badan, jika anda melalui satu program diet dan berat badan akan turun dengan perlahan-lahan, contohnya satu paun atau dua paun dalam  seminggu, ini normal. Tetapi jika berat badan turun dengan cepat tanpa banyak usaha, ini kena ambil perhatian. Berat badan yang turun dengan mudah atau cepat boleh jadi tanda kanser.

Tanda-Tanda Kanser: Gabungan Kesemuanya

Secara kasarnya, jika tanda-tanda dinilai secara berasingan, susah nak tahu jika ia perlu diberi perhatian atau dirisaukan. Tetapi jika digabungkan tanda-tanda kecil ni – penurunan berat badan tidak dijangka, perasaan penat atau keletihan serta mengalami kesakitan yang pelik– apa yanganda perlu buat adalah jumpa doktor dan dapatkan pemeiksaan serta pengesahan. Tahulah apa doktor nak buat. Ini langkah paling PENTING.


Tingkatkan kesihatan pesakit kanser dengan beri minum vivix

Vivix merupakan satu rawatan alternatif bagi merawat penyakit kanser. Kelebihan yang ada dalam sebotol Vivix memberikannya cadangan terbaik untuk meningkatkan kesihatan para pesakit kanser.

Bagaimana Vivix boleh membantu?

Kandungan utama dalam Vivix adalah Resveratrol yang merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut daripada penyakit. 

Kajian menunjukkan bahawa resveratrol boleh bertindak sebagai antioksidan, anti inflammatory, antibacteria dan antikanser

Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu pencegahan penyakit kanser:

  • Menurut laporan dari Annals of the New York Academy of Sciences 2011, beberapa kajian awal menunjukkan bahawa resveratrol mungkin mempunyai kesan anti-kanser.  
  • Diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian 2008 pada kultur sel  mendapati bahawa resveratrol resveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal.

  • Menurut laporan yang diterbitkan pada 2007 oleh  Biologi Kanser & Terapi. Penulis laporan itu mendapati bahawa resveratrol muncul untuk menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (di mana sel-sel normal berubah menjadi sel-sel kanser).

  • Diterbitkan dalam jurnal Karsinogenesis, satu lagi kajian tahun 2008 menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat 

Apa kata mereka yang pernah minum vivix?

1-Master Lau Chu Huan -bebas kanser paru-paru


2-Pesakit kanser Usus Stage 4 - Recover daripada cancer sebab ambil 2 botol vivix sehinggakan doktor pun terkejut

3-Makcik ada kanser pada kedua-dua payudara - Sebelah payu dara telah bebas kanser hasil minum vivix satu botol. Tinggal sebelah je yamg semakin kurang teruk.


4-Pesakit kanser ovari bebas daripada kanser konsisten vivix dan antioksidan , disahkan oleh doktor



5-Pesakit barah rahim bebas kanser tak jadi operate sehingga doktor pun terkejut.





6- Doktor sahkan breast lump mengecil setelah 2 bulan amalkan vivix




7-Recover daripada kanser setelah minum vivix 2 botol




Alhamdulillah untuk semunya kerana Allah datangkan resveratrol untuk bantu pesakit kanser.

Anda ingin bebas daripada kanser? Bulan ni promo vivix 7 botol terus. Nak cepat baik, sebotol tak cukup..... Sebab dos untuk pesakit kanser lagi tinggi daripada orang yang normal maka kena makan lebih daripada satu sudu kecil.

Untung la sape borong bulan ni.... nak order, order ngan kakSar pun bolehhhhh

whatsapp je 0132015399

KakSar,
Share ngan korang.. supaya korang pun boleh bebas kanser macam kawan-kawan yang lain 

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.