Makan banyak tapi tetap kurus?

Makin tambah umur makin mengecil. Eh mestilah suka....

Saya akui. Mana-mana saya pergi, orang yang kenal saya mesti kata saya makin kurus. Makin kecik. Makin mengecut.

Eco park di Presint 1 Eco Majestic, ambil angin


Nak kata dulu saya besar, takde le. Tapi mengembang. Ada gambar mengembang tu dengan Dr Robiah. Idola ku. Masa tu tahun 2012. Kiranya lepas bersalin. Tembam bam bam bagai di pam pam.

Kita sedar diri. Pemakanan baik jadi peranan terbesar. Sifir nak kurus sebenarnya 80% faktor pemakanan dan HANYA 20% je senaman... Acane tu? Pelik kan... Macam mana makan banyaktetap kurus... Adalah rahsianya....

Korang yang tukar sifir ni jadi terbalik... 20% makan, 80% senaman.. Korang tengok jadi apa...tak jadi pape kan... Hehe.. Makan menjadi2 dan berat bertambah-tambah... Ni la efek yo yo

Dengan cara 80% pemakanan dan 20% senaman ni berat saya maintain. Agak-agak menten tak ke mana, ada masa saya ngelat gak.    CheAt day berhari-hari. Bukan sehari. Ngeh ngeh ngeh. .. Lepas gian.

Papehal pun, makan nasi tak salah tau...malah digalakkan sebab ia makanan selamat lagi mengenyangkan. Sian nasi... Kerana berat, kau yang salah ye...

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.