Terpaksa terjebak dengan bisnes harapan tinggi menggunung

Aduh. Terjebak!
Terpaksa terjebak dengan biz shaklee sebab produk dia terlalu best untuk pendam guna sorang-sorang. Rugilah tak share ngan korang.
Untung korang kawan ngan ai.



Harapan saya bila saya join biz ni adalah.. Jeng jeng jeng... Nak dapat side income le. Sambil2 tu dapat makan vitamin dengan harga murah. Korang pun sama kan.. Jual baju sebab selain dapat untung jual baju, korang juga boleh beli pada harga lebih murah kann... Kan... Sama je konsep tu.
Lagi banyak beli, lagi murah dapatkan.. Dapat cash back lagi.... Nak merasa 4-5 angka ?
Iya. Sama la saya. Dalam berniaga juga nak untung.
Dah beli2, ni nak jugak merasa trip shaklee. Ada company lain bagi free trip dua minggu?
Tapi harapan terbesar... 6 bulan lagi nak ada downline serata Malaysia... Boleh jenjalan...
Jadi apa saya akan buat adalah perbanyakkan sharing... Sharing is caring. Sekarang fokus nak share bebanyak kat blog ai...
Maisarah Mohamad
Banyak2 mengucap dan istighfar ye.. Zikir ya wahhab jangan lupe... Alfatihah tu baca 41 kali terus dan doa doa doa...
Insofffff....

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment