Kali pertama berjumpa

Kisahnyeee
Terjumpa upline saya ni melalui website beliau. Then saya hubungi beliau sebab nak beli vitamin nak hilangkan penat dan pada masa yang sama nak banyakkan susu juga...
Beli set basic penyusuan... beberapa kali beli.. upline saya ni offer jadi ahli.. saya okeylah.. sebab dah asyik makan benda sama je.. saya rasa better jadi ahli...
bila dah rasa makan vitamin ni berkesan selepas beberapa tahun makan shaklee, rasa nak memulakan bisnes sebab nampak bisnes ramai sangat yang berjaya.. i see something... korang nampak? Demand tinggi...
Kalu dah ramai berjaya, haa possibility kita nak berjaya pun tinggi..janji ICU... Ikut cakap upline..
Jumpa beliau first time masa kat hotel dalam tahun 2014. Tak ingat pulak hotel mana.. Petang ada potluck malam ada talk. So lepak semalaman kat situ.
Jadi perjalanan menimba ilmu bermula.. sampai lani pun masih lagi ... Walaupun sekali beberapa kali je jumpa tapi group sokongam dalam fb ireach family dan whatsapp sentiasa menjadi rujukan. terima kasih di atas ilmu-ilmu yang dicurahkan...


Maisarah Mohamad
Saya rasa sangat bertuah ada dalam group ini. Banyaaaaaak sangat ilmu yang dikongsi. ke arah SID berilmu.
Ada yang nak join group bisnes ni? Meh roger meh..

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment