Kesan makan B Complex untuk ibu-ibu...

Pagi-pagi ambil vitamin feveret.
Vitamin ni mula2 saya ambil lepas pantang anak kedua sebab rasa penat sangat, asyik tertido depan pc kat opis... Oppss pecah rahsia... Ampun bos lama... Tak sengaja...Tu dulu masa memula kerja.....ni anak-anak dah besar.

Pinjam mug anak...hehe

Hari-hari nak layan kerenah anak-anak yang macam-macam ragam...
Bukak tv, nak tengok kartun,
dah bukak baring nak tengok tak nampak sebab mama halang...ish
Nak henpon nak main game, adik boleh kakak selalu tak boleh.. Dua2 sebenarnya tak boleh cuma adik pandai ambil peluang dengan ayat manis dia...
Nak makan, nak bersuap
Nak mandi, mama mandikan
Nak pakai baju, mama tolong pakaikan...
Mama.. Banyak2 bersabor....... Dah makan b complex kan...
B complex ni mengurangkan stress mak anak ramai ... Saya yang dua ni pun dah makan. Nak jaga emosi...
Emosi mak mempengaruhi emosi keluarga especially emosi anak-anak...
Ai makan b complex jadi bertenaga dan emosi lagi stabil.. Hilang sakit2 urat... Nak join ai? Bisik tepi jom

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.