Apa nak buat kalau ada duit banyak?

Semalam cakap pasal duit. Hari ni pun lagi pasal duit. Hahaha hidupku penuh dengan impian yang kena pakai duit.
Apa nak buat kalau ada duit banyak? 

duit banyak, boleh buat macam-macam amal jariah
Jika ditakdirkan saya boleh beri satu produk shaklee, saya nak beri setiap keluarga sebotol Vivix. 

Vivix buat satu keluarga. Kalau aku kaya, boleh dapat free. Sekarang boleh bagi harga retail je. PM harga retail. Nak harga ahli, isi borang... heheh
Hahaha doakan saya kaya supaya korang dapat vivix freeeee....

Kenapa? Kenapa mesti vivix?
Kenapa saya nak bagi sangat vivix ni?

Sebab ia produk paling berkesan yang saya pernah tahu untuk membantu merawat penyakit kronik.
Ia disokong dengan kajian.
Ia terbukti membantu pesakit2 kronik termasuk KANSER, JANTUNG, KENCING MANIS DAN BUAH PINGGANG.

Malah ada yang kembali sihat seperti sediakala selepas berusaha dengan supplemen Shaklee.
Macam mana ia bantu?
Keistimewaan Vivix Shaklee
Ia baiki baiki DNA kita. Camana tu?
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satu sebab radikal bebas) yang buat proses tua jadi cepat. Sekarang ni penyakit2 tua dah ada kat orang muda. Sebab apa... Sebab banyak pencemaran le.
Vivix bantu lindung DNA sel tubuh kita daripada proses tersebut.
Vivix juga sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal. Kimoterapi ni serang sel kanser. Tapi ia juga serang sel yang ok.
Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Macam kita la. Tak larat. Takde tenaga. Nak buat pape pun tak boleh. Sama macam sel. Takde tenaga tadi tu menurunkan fungsi sel. Tapi Vivix boleh bantu menguatkan sel balik.
Bila sel jadi kuat, secara relatifnya pun ia bantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan juga sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu kembalikan sel yang penuh tenaga. Kalau kita, orang kata tak dimakan tua dan usia. Nampak dan rasa remaja gitu....
Kebaikan Vivix Shaklee
+Membantu merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
+Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
+Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
+Meningkatkan kesihatan pesakit arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
+Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
+Membantu merawat penyakit parkinson
+Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
+Meningkatkan kesihatan imum badan
+Menggalakan kesihatan keseluruhan
Apa yang ada dalam vivix ni?
Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Mengandungi campuran unik botani
1)Polygonum Cuspidatum
2)Anggur Muscadine
3)Elderberi Eropah
4) Lobak Ungu
Semua tumbuhan ni kaya dengan polifenol, kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan anti-penuaan semulajadi.
Vivix ni kalau dah makan.. Pasti nak makan dan makan lagi.. Sebab berkesan!
Berangan Maisarah ni. Tapi tak salahkan.. Nak bagi vivix sebab rata2 keluarga kat Malaysia ni ada penyakit kronik. Tiap2 hari dengar orang ni sakit kencing manis, yang ni buat bypass kat IJN, yang si polan sakit buah pinggang... Kecik lagi dah sakit buah pinggang bocor... Eh macam2 lagilah...
Korang doakan saya jadi jutawan hehehe... Moga2 ada golongan yang boleh dibantu dengan vivix ni satu hari nanti... Itu satu kisah yang akan diceritakan kemudian hari...
Korang pun kalau.di offer vivix free, mesti nak bagi kat ahli keluarga yang sakit kan... ?
Moga Allah permudahkan urusan kita semua. Amin...

Nak beli vivix untuk ahli keluarga? Saya boleh orderkan. Whatsapp "tanya vivix" ke 0132015399.

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.