Membaca buku Travelog Haji Mengusik Hati buat pengalaman orang jadi pengalaman sendiri

Kata hobi suka baca... Eh mesti... Buku last saya pegang dan baca dan saya suka nak baca...
Travelog Haji Mengusik Hati.
cita-cita nak ke sini, jadi mari kita baca sambal berimaginasi..
Bila baca memang mengusik hati. Sebab dah lama nak pergi, tapi belum diizinkan lagi.
Buku ni saya belikan untuk suami saya sebelum beliau ke tanah suci.
Apa yang diceritakan?
Pengalaman penulis sepanjang berada di tanah suci. Apa yang beliau alami sewaktu di sana.
Bila baca pengalaman orang ni lain feelnya. Rasa nak pergi juga.
Kita boleh letak diri kita kat tempat dia. Walaupan boleh rasa pengalaman dia, gambaran yang kita nampak tak sama.
Tapi, sekurang-kurangnya gambar tu dah ada dalam kepala.
Banyak yang boleh dipelajari daripada penulisan beliau.
Satu hari nanti nak ke sana juga. InsyaAllah.
Aminkan sama-sama moga lebih cepat saya pergi berziarah ke Kota Mekah...

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment