Manfaat Detoks parasit secara semula jadi bunuh cacing dalam badan

Program detoks buat saya loya dengan makanan manis?
Ye. Saya tak lalu makan manis.
Sebab saya buat detoks parasite.
Detoks ni sebenarnya nak keluarkan racun dan pada masa yang sama nak halau parasit cth cacing2 dalam badan.
Korang rasa korang yang dah dewasa ingat takde cacing dalam badan?
Ini buktinya bila buat detoks parasite.



Kalau asyik craving benda manis ... Tu satu salah tanda ada parasit... Kalau kuat sangat craving.. Lagi2 time bulan mengambang... Ayokk
Ha...sape tu?? Anda ke?
Maka wajib buat detoks parasit.
Apa produk set detoks parasit?
Boleh bermula dengan set ringkas sampaila set premium... Kalau guna set premium... Hasilnya sangat2 menggalakan...
Korang memang akan dapat macam-macam kelebihan
+Selera makan berkurangan sebab masalah craving hilang
+Makan manis tak lalu
+Toksin banyak keluar
+Badan jadi ringan
+Kulit jadi lebih cerah
+Hormon makin stabil
+Berat berkurang
Ha... Gitu ceritanya.
Korang pernah ke dengar detoks parasit?
Kalau google, macam2 keluar.....kalau guna shaklee, ada product dia dan pemakanan harian.
3 hari kalau betul ikut, korang memang rasa nak muntah makan manis... Hihihi tak lalu beb! Loya!!
Ada yang nak try?
Ai buat detoks parasit, gula2 pun rasa maniiisssss sangat... Tak lalu nak makan manis2.. Urmm Pecah rahsia ai menten kecik... ahakss...

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment