Langkah menjaga alam sekitar dengan Shaklee ?

Makan shaklee, minum shaklee, tidur shaklee, guna shaklee

Heheh

Sama tagline ngan makan bola, minum bola tidur pun ngan bola..

Passion pun sama.. Anda suka bola..
.
.
.
Saya suka shaklee!!

Asasnya shaklee ni nak orang jaga kesihatan...pada masa yang sama ia juga galakkan kita jaga persekitaran. Khususnya dalam rumah. Tempat kita tinggal boleh jadi tempat banyak chemical yang merendahkan imun. Contoh pencuci baju, pelembut,pencuci lantai dsb.

Pencuci serba guna. Semua nak cuci guna dia... Kereta pun. Hihi


Penncuci Shaklee kalau korang nak tau  takde bahan kimia berbahaya, tak merosakkan badan kita dan tak tinggal kesan bahan kimia pada alam sekitar.

Jaga orang sudah tentu. Pada masa yang sama nak jaga alam sekitar.

Pencuci pinggan mangkuk ai yang lembut


Dulu beli je vitamin dan pencuci jenama lain...

Tapi sejak dah jatuh cinta ngan shaklee, vitamin, sabun basuh baju, sabun basuh pinggan, sabun nak cuci lantai cuci tingkap cuci kereta pun semua jenama shaklee..



Dulu makan makanan jajan selamba je.. Sekarang nak makan jajan susah sikit sebab tahu apa ia buat kat badan. Merendahkan imun kita! Jadi buat apa nak makan kan? Sekarang saya banyakkan beli wholefood berbanding makanan yang dah diproses...


Imun nak kena tatang. Selagi boleh jaga pemakanan dan persekitaran...

Ada yang nak follow?
Ai boleh bagi tips eksklusif....

#tsunamishaklee
#shakleeffect
#liveamazing
#landmarkstudy

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.